Saturday, May 19, 2012

OYA ÖRNEKLERİ DANTEL ÖRNEKLERİ

bu yayınımda sitemin adını yazdım.çünki dantel-yap ile oya örnekleri dantel örnekleri okadar özdeşti ki birbirine.kimileri sitesinin adını sık sık değiştiriyor.nedeni nedir bende anlamadım.oysa 5 yıllık sitemde ben isim değişikliğine hiç gitmedim.biraz tutucuyum sanırım. :) Adana ilimizden oya örnekleri yolluyorum sizlere.Melek hanımın ellerine sağlık.teşekkürler canım.



internette bir dolaştım.dantel oya sitelerine baktım şöyle bir.belirli bir yayın yaptıktan sonra öya örnekleri belirli modeller den sonra tıkanıyor.yeni oya modelleri göremiyorsun.farklı bir model görürsem örnek çıkarayım dedim ama baktım yazma oyaları olsın yemeni oyaları olsun hemen hemen hepsi benim yayınlarımda mevcutlar.yabancı sitelerde birtakım dantel modelleri var ama oya modelleri fazlaca yok .türk sitelerinde daha fazla.arkadaşlardan edindiğim farklı  ve fazlaca bilinmeyen modeller den arıyorum.buldukça örneğini kendim çıkaracam ve bloğum da yayınlayacağım.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...