Friday, February 3, 2012

oya örnekleri modelleri

blogspot sitemde şimdiye kadar çok sayıda oya örnekleri yayını yapmışım.yaklaşık 160 civarında.içlerinde çok çok beğendiğim örnekler olurken,bunun yanında çok beğenmediğim ama zevklerin farklı beğenilerinin olabileceğini düşündüğüm modellerde vardı.bazıları sizlerden gelen gönderiler sayesinde oldu.bazılarını kendim işlerken bazılarınıda arkadaşlarımın çeyizlerinden temin ettiğim söylenebilir. blog yayını yapmak benim için bir zevk gerçekten.birkaçgün bloğum 'dan ayrı kalsam yayın yapamazsam bir çocuğu özler,merak edergibi özlüyorum bloğumu.şimdi nöbetten geldim ve hemen yayın sayfamı açtım sizlere gönderiyorum oya örnekleri , modelleri'.elimdeki örnek modelleri nekadar yeter nekadar sürdürebilirim bu yayını bilemiyorum ama mümkün olduğunca sizlerden ayrı kalmayacağım dostlarım.yine sizlerden ricam bana yayınlamam için gönderilerinize devam etmenizdir.şimdiden teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum.










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...